REVIEW: “Inovátory”, Walter Isaacson

Walter Isaacson je schopen prostě a zajímavě mluvit o komplikovaných věcech. Tentokrát upozornil na mnohostranné téma – vynález počítačů a internet. V jednom okamžiku se neobjevily, je to dlouhá a namáhavá práce mnoha lidí po celá desetiletí. Jeho příběh začíná Isaacsem z XIX. Století – od samého počátku.

O čem je tato kniha?

Toto je příběh o lidech, kteří v této oblasti působili jako průkopníci. O tom, jak pracovali, jak se jejich nápad rozvinul. Hrdiny Isaacsonovy knihy nejsou osamělí géniové, ale živí lidé, aktivní, zvědaví, se všemi svými ctnostmi a nevýhodami.

Jedná se o příběh o technologii. Odpověď na otázku, protože jsou přesně jak se změnily a proč měly tak velký vliv na náš život.

Toto je příběh o spolupráci. Bez spolupráce, spolupráce a zdravé konkurence je nepravděpodobné, že by náš svět byl takový, jaký je nyní. Sama o sobě, počítač – zařízení pro stejný. Ale v kombinaci s internetem tento vynález dovolil tisícům uživatelů výměnu informací, vytvářet něco nového společně. Počítače s internetem byli schopní dělat revoluci nejen v životě, ale i v myslích lidí, a to jak ve své době přispěl k průlomu nové typografické Gutenberg tisku.

Lidé, kteří se cítí v pohodě na křižovatce humanitních a technologie umožnily vytvořit symbiózu člověka a stroje, který tvořil základ tohoto příběhu. Stejně jako mnoho vlastností digitálního věku je myšlenka, že se inovace rodí tam, kde umění a věda splňují, není nová.

Walter Isaacson

Myšlenky a hrdinové

První místo Isaacson – nápady, které nejsou narodil ve vakuu: vznik tohoto vynálezu není možné bez výskytu druhého. Takže, je-li v Bellových laboratořích nepřišel s malým tranzistoru, postavený z pásů zlaté fólie, odštěpené polovodičového materiálu a kancelářské sponky, počítače by zůstali obři požírající energii a zabírá celou místnost, a proto by neměl být obyčejným lidem k dispozici . “Inovátoři” vám umožňují podívat se na vývoj technologií jako jediný holistický proces. Nepříjemně obdivovat globální povahu lidských vzhledu.

Každá kapitola je věnována významný krok na cestě k digitální revoluci: „Computer“, „programování“, „Internet“, „Transistor“, „Video Games“ … Ale dvě kapitoly – první a poslední – jsou věnovány Ada Lovelace, první mezi prvními. Její představy o symbióze člověka a stroje byly impulsem pro průlom a začátkem světového hnutí směrem k inovacím. Nápady Lovelace slouží jako odkazy celé knihy. Isaacson neprošel a hrdinové naší doby: Steve Jobs, Bill Gates, Steve Wozniak, Larry Page a mnoho dalších. Díky Isaacsonovi se čtenář dozví o lidech, kteří mají silný vliv na vývoj technologií.

Vytvořte tyto inovace dovolit jen ti, kteří mohou kombinovat krásné a inženýrství, humanitní vědy a technologie, poezii a stroje, to znamená, že duchovní dědici Ada Lovelace, tvůrce, kteří mohou získat co nejvíce ze spojení umění a vědy, povstalci, které jsou otevřené pro nové a překvapující a protože ve všem naleznou krásu.

Walter Isaacson

Kdo by měl číst

Obecně bych doporučil, abyste si přečetli “Inovátory” všem – každý moderní člověk je nějakým způsobem v kontaktu s technologií. Kniha je živá, písemná je přístupná a zajímavá, a proto ji zvládne i vzdáleně od IT lidí. A pokud se jedná zejména o ty, kteří jsou profesionálně spojeni s IT oborem. Bez pochopení celého procesu nelze mluvit o dalším vývoji.

“Inovátory”, Walter Isaacson

koupit na liters.ru Koupit na amazoně

Loading...